Slow jogging to niespieszny trucht z uśmiechem na ustach dla osób w każdym wieku bez względu na kondycję fizyczną czy wiek. To także prosta metoda na to, aby zadbać o swoje zdrowie.

Poprawiając swoje zdrowie fizyczne poprawiasz także kondycję psychiczną.

Spójrz na korzyści, jakie daje regularne uprawianie slow joggingu:
– dwukrotnie zwiększony wydatek energetyczny bez poczucia zmęczenia
– efektywne spalanie kalorii prowadzące do wyszczuplenia sylwetki
– podtrzymanie w formie mięśni przeciwstawnych (antagonistów): czworogłowy uda, lędźwiowy większy, pośladkowy wielki
– poprawienie poczucia równowagi
– zapobieganie i leczenie chorób cywilizacyjnych: wzrasta ilość naczyń włosowatych, naczynia krwionośne „młodnieją”. Spada ciśnienie krwi. Wzrasta dobry cholesterol (HDL). Spada poziom cukru we krwi
– zapobieganie zaburzeniom kognitywnym: ćwiczenia stanowią silny bodziec dla naszego mózgu, powodują wzrost liczby komórek mózgowych poprawiając zdolność podejmowania decyzji i pamięć
– wzrost mięśni i umocnienie stawów
– wydzielanie substancji wywołujących poczucie szczęścia i radości
– zmniejszenie negatywnego wpływu stresu na nasze życie
– równie skuteczny w walce z depresją, co tabletki

Zapraszam Cię na spotkanie, jeśli:
– chcesz zgubić zbędne kilogramy, ale nie lubisz się męczyć
– chcesz wprowadzić więcej ruchu do swojego życia
– uważasz, że bieganie nie jest dla Ciebie
– chcesz zacząć biegać, ale nie wiesz jak
– pojęcie slow jogging nie jest Ci obce i chcesz dowiedzieć się więcej na ten temat
– nie wiesz, co to slow jogging, ale chcesz się dowiedzieć
– patrzysz na biegaczy i myślisz: „też tak chcę”, „mnie się to nigdy nie uda”
Na spotkaniu dowiesz się:
– skąd do nas przyszedł slow jogging i jak powstała ta forma aktywności
– jakie są podstawy techniki slow joggingu
– jakie są korzyści z regularnego uprawiania slow joggingu
– jak dobrze, czyli bez kontuzji zacząć biegać
– jak wygląda trening slow jogging
– gdzie i kiedy truchtamy

Dodatkowo:
– spotkasz osoby, które są na podobnym etapie do Ciebie
– wśród osób, które przyjdą rozlosujemy voucher na miesięczne zajęcia slow jogging
Przyjdź, posłuchaj i zdecyduj czy ta forma ruchu jest dla Ciebie.

Termin: 16 marca 2020r godz. 18:30
Czas trwania: ok 1h
Miejsce: CUD – Centrum Usług Dowolnych, ul. Piotrowicka 58 (wejście od ul. Panewnickiej), Katowice (Ligota)
Koszt: bezpłatnie

Telefon do kontaktu: 601 551 600 Ola lub 733 885 556 Kasia

Prowadząca: Ola Jonczy – certyfikowana instruktorka slow jogging przez Polskie Stowarzyszenie Slow Jogging Polska, coach i trenerka rozwoju osobistego w duchu slow life, pasjonatka zdrowego stylu życia.